Na początek trzeba sobie uświadomić jak istotną funkcję pełni internet w życiu każdego człowieka. To właśnie internet stał się głównym miejscem dystrybucji usług, gównie dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Także promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują ogromne pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://levelrank.net/blog-seo/co-musi-umiec-copywriter/ . Statystyki mówią, że aż 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie działania, mające na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Stale podlegające zmianom algorytmy Google muszą być ciągle monitorowane tak, aby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak ważne?
Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!