Na początek trzeba uzmysłowić sobie jak ważną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują duże środki w kampanie reklamowe w social media czy w reklamy w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że aż 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników wpływa istotnie na miejsce strony w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. filtr od google levelrank net . Statystyki mówią, że nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% osób wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie działania, które mają na celu zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być ciągle obserwowane tak, żeby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków.
-link building, czyli działania mające na celu promocję witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!