W pierwszej kolejności trzeba sobie uświadomić jak istotną funkcję pełni internet w życiu każdego człowieka. W ciągu ostatnich lat internet okazał się najbardziej opłacalnym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Także promocja w tych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Największe światowe firmy inwestują wielkie środki w kampanie reklamowe w social media lub w reklamy w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W skali miesiąca wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwania Google znajdzie się Twoja witryna. Jest to między innymi jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. Tworzenie stron Warszawa cennik pozycjonowanie-stron-warszawa.icu . Statystyki mówią, że nawet 90% ludzi korzystających z internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszelkie ruchy, które mają na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle zmieniające się algorytmy Google muszą być ciągle obserwowane tak, żeby wybierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszelkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli działania mające na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
